НВК №9

Херсонський навчально-виховний комплекс - загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів №9 Херсонської міської ради

ДОСТУПНІСТЬ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСІБ З ООП

Умови доступності Херсонського НВК №9 для навчання осіб з ООП

Порядок організації інклюзивного навчання у закладах освіти можна знайти за посиланням:

http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/872-2011-%D0%BF/paran8#n8 

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми проблемами

 У Херсонському навяально – виховному комплексі – загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 9 Херсонської міської ради створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі й дітей з інвалідністю, забезпечення їх безперешкодним доступом до всіх приміщень школи, а саме:

  • у наявності пандус та кнопка виклику;
  • будівлі закладу, де перебувають здобувачі освіти, об’єднані зручними переходами;
  • у наявності ресурсна кімната;
  • східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями;
  • виконано капітальний ремонт туалетів;
  • виконано поточний ремонт класних кімнат, спалень, ігрових.

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – кольору натурального дерева; класні дошки темно-зеленого кольору, стелі, двері, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення – люмінесцентних ламп. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Приміщення  обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).

Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу.

Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.

Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.

Заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами.